همچه چی لند

وبلاگی با موضوعات مختلف

همچه چی لند

وبلاگی با موضوعات مختلف

رزرو هتل از علی بابا، هتل یابان و هتل یار

رزرو هتل یکی از اقدامات مهم قبل از هر سفر است و برای داشتن تجربه ای یک سفر عالی بهتر است که قبل از سفر حتما هتل رزرو کنید تا پس از رسیدن به مقصد بتوانید بلافاصله استراحت کنید و دغدغه های پیدا کردن هتل را نداشته باشید. امروزه تمام کارها با اینترنت انجام می شود و رزرو هتل نیز یکی از کارهایی است که می توان به صورت آنلاین آنرا انجام داد. شما می توانید در خانه خود بنشینید و در شهر های دیگر هتل رزرو کنید و این موضوع موجب شده تا کارها بسیار آسان شود.

در این مقاله قصد داریم به مقایسه چند سایت که کار رزرو هتل را برای شما انجام می دهند بپردازیم. این سایت ها با توجه به تجربه کاربران و از طریق جستجو و تحقیق انتخاب شده اند.


سایت علی بابا

سایت علی بابا یکی از سایت های شناخته شده در حوزه گردشگری است. این سایت خدماتی همچون تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل و... را ارائه می دهد و در حال حاضر بودجه بسیار زیادی را برای تبلیغات در نظر گرفته و می توانید تبلیغات آن را در تلویزیون، بیلبورد ها و .. مشاهده کنید.

این سایت یک سایت بسیار خوب در حوزه گردشگری است اما چندین بخش دارد و به صورت تخصصی روی ارائه خدمات رزرو هتل کار نمی کند اما گزینه خوبی برای رزرو هتل است و می توانید از آن استفاده کنید.


سایت هتل یابان

سایت هتل یابان یک سایت نوپاست که به صورت تخصصی در زمینه رزرو هتل فعالیت می کند. این سایت در سال 1400 کار خود را آغاز رد و به گفته خودش تا به امروز به بیش از 100 مسافر کمک کرده تا هتل مناسب خود را رزرو کنند. از نقاط قوت این سایت تمرکز بر روی یک حوزه و ارائه پشتیبانی عالی می باشد و همچنین در سایت ابن هتل اطلاعات کاملی از هتل ها همراه با عکس و قیمت قرار گرفته است که به شما کمک می کند بهتر تصمیم بگیرید. این سایت نیز گزینه مناسبی برای دریافت خدمات رزرو هتل می باشد.


سایت هتل یار

سایت هتل یار چندین سال است که در حوزه رزرو هتل کار می کند و می توانید با مراجعه به سایت آن هتل ها و مشخصات آن را ببینید و به صورت آنلاین رزرو کنید. این سایت در دو زبان فارسی و انگلیسی قابل دسترس است و می تواند به شما برای رزرو هتل کمک کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد